Sociální služba

Sociální služba:
  • a) poskytnutí ubytování
  • b) poskytnutí stravy
  • c) pomoc při osobní hygieně nebo poskytnutí podmínek pro osobní hygienu
  • d) pomoc při zvládání běžných úkonů péče o vlastní osobu
  • e) zprostředkování kontaktu se společenským prostředím
  • f) sociálně terapeutické činnosti
  • g) aktivizační činnosti
  • h) pomoc při uplatňování práv, oprávněných zájmů a při obstarávání osobních záležitostí

INFORMACE PRO ŽADATELE

Pokud máte zájem o umístění v našem zařízení, je třeba podat následující doklady:
  • žádost o příjetí (ke stažení zde)
  • vyjádření lékaře (ke stažení zde)
  • poslední výměr důchodu, pokud je jeho výše dostačující dle zákona na plnou úhradu pobytu
  • rozhodnutí o příspěvku na péči
  • opatrovnická listina v případě  omezení ve svéprávnosti občana
1. Postup při podání žádosti:
  • Zájemci o umístění v našem zařízení si mohou podat žádost o pobytovou službu, kterou vyplní a spolu s lékařskou zprávou zašlou na adresu našeho zařízení. Žádost včetně lékařské zprávy si lze stáhnout ze složky „Dokumenty“, nebo viz níže.
  • Při doručení žádosti je žadateli zaslán dopis.
  • Žádost je zařazena do evidence čekatelů, kterou spravuje vedoucí sociálního oddělení (viz složka kontakty a pracovní doba).
  • Cca 2x do roka je výběrové řízení žádostí. Vybrané žádosti jsou zařazeny do pořadníku.
  • V případě volného a vhodného místa na oddělení je klient kontaktován buď sám, nebo prostřednictvím rodiny či opatrovníka a je pozván k nástupu.
2. Postup při přijetí:
  • Klient a jeho doprovod je informován a seznámen s chodem oddělení a s prostředím, kde bude bydlet. Při přijetí jsou vyplněny a předány doklady k pobytové službě, včetně smlouvy o poskytnutí sociální služby, která může být podepsána jak před nástupem tak i při nástupu.
  • Při příjmu je přítomna sociální pracovnice a vedoucí oddělení, které podávají ihned potřebné informace.
3. Zájemce o pobytovou službu může být odmítnut pouze v případě, kdy na základě Zřizovací listiny nesplňuje cílovou skupinu, nedovršil věku 19 let anebo nemá trvalé bydliště v Praze.

 

Při přijetí je třeba mít při sobě:
  • finanční hotovost na úhradu pobytu včetně kapesného
  • kartičku pojištěnce
  • občanský průkaz
  • poslední výměr důchodu
  • rozhodnutí o příspěvku na péči, pokud byl přiznán
  • aktuální lékařskou zprávu
  • opatrovnickou listinu v případě  omezení ve svéprávnosti
  • léky nejméně na 3 dny
  • dostatek oblečení na doma a na ven
V našem zařízení se nachází 6.oddělení, která jsou rozdělena dle diagnóz a fyzických schopností následovně:
  • 1.oddělení – ležící a hůře chodící ženy (přízemí)
  • 2.oddělení – muži – duševní onemocnění- mladší věk (1.patro)
  • 3.oddělení – muži – demence, zhoršená pohyblivost – straší věk (1.patro)
  • 4.oddělení – ženy – duševní onemocnění (2.patro)
  • 5.oddělení – ženy – demence, Alzheimerova nemoc (2.patro)
  • 6.oddělení – muži a ženy – větší samostatnost (3.patro- půdní vestavba)

 

Informace pro klienty zařazené do pořadníku čekatelů k 31.12.2006
V souvislosti se změnami v sociálních službách dle zákona 108/2006 Sb., který vstoupil v platnost dnes 1.1.2007, Vám sdělujeme, že Vaše žádost o umístění v zařízení sociální péče, zaslaná Magistrátu hlavního města Prahy, č.j. soc. ........................ byla předána našemu zařízení.
V případě, že Váš zájem o ponechání žádosti v naší evidenci trvá, doložte následující aktuální doklady: důchodový výměr, rozhodnutí o výši přiznaného příspěvku na péči, lékařskou zprávu, popřípadě rozhodnutí o úpravě způsobilosti, listinu opatrovníka a sociální zprávu.
Vzhledem k omezené kapacitě míst v našem zařízení, rozhodujícím kritériem pro přijetí je zejména stupeň závislosti na pomoci, osobní a rodinné poměry žadatele.
Pokud Vámi podaná žádost již není aktuální, zašlete nám prosím písemné sdělení.

Kritéria pro hodnocení žadatele o pobyt v DZR Terezín

 

24. 7. Kristýna

Zítra: Jakub

Kalendář akcí

Po Út St Čt So Ne
26 27 28 29 30 1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31 1 2 3 4 5 6